11 Aralık 2010 Cumartesi

BAŞLANGIÇ

Daha önce de blog denemelerim olmuştu.
Ama istikararlı olamayışım ve belki de bir konuda sabit duramayışım bir süre sonra kendimin bile sıkılmasına sebep oldu.

İyi bir blogcu değilim. İtiraf ediyorum.

Fotoğraf çekmeyi çok istememe rağmen bilmiyorum.
Yemek yapmakla aram hiç yok.
El emeği, el işi takılar, kıyafetler, süsler, çantalar vs. gibi şeyleri yapma becerilerim de yok.
Dekorasyonu, giyimi, kuşamı, takıları, makyaj malzemelerini her kadın gibi severim. Ama bunları sergileyecek kadar potansiyelim de yok.
















E ne var bu blog da o zaman? Neden takip edilsin ki? 
İşte bu sorunun cevabını  ben de bilmiyorum.
Hergün yüzlerce blog sitesi takip ediyorum http://www.bloglines.com/ sitesi üzerinden. 
Yukarıda bahsettiğim yapamadığım şeyleri anlatan insanları hayranlıkla izliyorum.

Biriktirmeyi çok seviyorum. Hoşuma giden resimleri, önerileri, iyi fikirleri, tarifleri, güzel yazıları, sözleri...
Küçük yaşlardan beri dergilerden, gazetelerden kestiğim hoşuma giden şeyleri defterlere yapıştırırdım. Saklardım. Hatırası olan materyalleri de saklamayı severim. Günden arta kalanları, hatıra olarak sakladığım bir yer olsun burası. Bir çeşit terapi merkezi. Zaten blog yazan bir çoğu için bu böyle değil mi?

Umarım blog yazma konusunda tutarlı olurum. Kimse takip etmese bile...

2 yorum:

Nuray Topçu dedi ki...

Canım merhaba,kendine haksızlık etme.Herkes ille becerikli olacak diye bir kaide yok.Sen de güzel yazıyorsun bence.izliyorsun,araşltırıyorsun.
yakında gizli maharetlerini ortaya dökecekmişsin gibi bir his var içimde.
sevgilerimle..

blackberry dedi ki...

Sevgili Nuray,
çok naziksin ve de cesaretlendirici. Çok teşekkür ederim :)

Yorum Gönder