27 Ocak 2011 Perşembe

Dilek...

Güzel bir hayatım var. Sağlık sorunumuz yok en başta. İyi bir ailem, dünya tatlısı  bir oğlum var. Zengin değiliz ama pek çok insanın sahip olmayı istediği şeylere sahibim belkide. İşsiz değilim mesela. 
Ama işte tüm bunlara rağmen iyi gitmeyen şeyler de var hayatımda. Aslında herşeyin kaynağı insanın kendisi. Toparlamaya çalışıyorum. Bazen toparlamaya çalıştıkça daha da berbat ediyorum her şeyi. Kimseyi üzemeye hakkım yok diyorum bir bakıyorum bir şekilde en sevdiklerimi üzüyorum. Kendimden sıkılıyorum. Başkalarını da sıktığımı hissediyorum.
Hiç ağlamadığım kadar ağladım bu sene. Artık gözyaşları istemiyorum. İncinmek ve de incitmek de istemiyorum. 
Artık toparlanayım daha fazla dağıtmadan. Lütfen, bunu yürekten diliyorum.

3 yorum:

Sedo kız dedi ki...

yalnız değilsiniz aslında...sanırım sorunda,bizde,çözümde bizde:))
"Yapman gereken sadece dikkat etmek;dersler daima sen hazır olduğunda gelir ve sen işaretleri çözebilirsen bir sonraki adımı atman için bilmen gereken her şeyi öğrenebilirsin."(ZAHİR)

aylinin defteri dedi ki...

aynı şeyleri yaşıyor çoğu insan bunlardan biride benim belkide.. bence ilk olarak kafamızı boşaltmamız lazım..

blackberry dedi ki...

Ben çok teşekkür ederim her ikinizin de desteğine. evet aynı şeyleri yaşıyoruz ama işte bazılarımız biraz daha fazla yara alıyor. Fazla hassasiyet iyi değil vesselam...

Yorum Gönder