12 Mart 2011 Cumartesi

Bu günlerde...

Yine hep okuma günlerimdeyim. Yazmak için bir yığın şey geliyor aklıma ama pc başına oturunca bambaşka şeylere dalıp yazmayı unutuyorum.
Yoruluyorum çok bu günlerde. Yetiştiremiyorum sanki hiç bir şeyi. Oysa o kadar da yorulacak bir şey yapmıyorum.
Sabah yedide kaldırıldım. Daha uyurdum ama acıktım anne diyen dünyanın en güzel sesi kaldırdı beni. Oğlum bu ara legolarla zaman geçirmeyi seviyor. Derslerden çok aklı fikri legolarda. Sabah ilk iş ne zamandır isteyip de bulamadığı legoyu almaya gittik. Sonrasında da görsel sanatlar kursuna. Öğleden sonra sinemaya gitti amcası ve kuzenleriyle. Ben de bu arada evi temizledim yapabildiğim kadarıyla. Şimdi dinleniyorum.
Yazmayı planladığım hiç bir şeyi yazmıyorum yine.... :(

4 yorum:

Burcu dedi ki...

merhaba bloguma ugrayıp yorum bırakmışsınız teşekkürler :) ben fatsalıyım ve orda yasıyorum suan :) kahvaltımızı da çamlık denilen bir yerde yaptık sevgiler...

blackberry dedi ki...

Teşekkürler...Bir gün yolum Fatsa'ya düşerse aklımda bulunsun. Sevgilerimle...

francesca mckennitt dedi ki...

Olsun, bazen oluyor öyle. Gerçekten, yapacak bir şey varken hiçbir şey yapamıyoruz ve yorgun hissediyoruz. Böyle durumlarda en iyisi biraz dinlenmeye çekilmek :)

blackberry dedi ki...

Teşekkür ederim francesca mckennitt. Fiziksel olarak dinlenmek mümkün değil de ruhumuzu dinlendirmek lazım diye düşünüyorum. Biraz geride durmak. Olan bitenden kopmak, hayattan izin almak... Gerçi o zaman da unutulma riski var.
Teşekkürler tekrar

Yorum Gönder