10 Nisan 2011 Pazar

My Blueberry Nights - Cat Power - The Greatest

9 yorum:

K.C.S. dedi ki...

Cat Power'ın sesinde beni benden alan bi' şey var!

Profösör dedi ki...

Sesindeki tılsımdır O

blackberry dedi ki...

biraz heyecan, biraz hüzün, biraz tutku, biraz yarım kalanlar hayatımızda.

femme fatale dedi ki...

cok kıskandım ama ben de filmden bana kalanları anlatmak istiyordum biraz. benden cok yasıyacaksın black

blackberry dedi ki...

femme fatale film nasıl sence? ben çok beğenmiştim izlediğim zaman. ve şu bölüm çok hoşuma gitmişti: "Sevgili Jeremy,
Birkaç gündür insanlara nasıl güvenilmeyeceğini öğreniyordum. Başaramadığıma memnunum.
Bazen başka insanlara bizi tanımlamaları ve kim olduğumuzu söylemeleri için ayna kadar güveniriz.
Her yansıma beni biraz daha kendim yapar."

femme fatale dedi ki...

benimse şu:

Elizabeth: So what's wrong with the Blueberry Pie?
Jeremy: There's nothing wrong with the Blueberry Pie, just people make other choices. You can't blame the Blueberry Pie, it's just... no one wants it.
Elizabeth: Wait! I want a piece.


cokkk severim arada kızlarla izlerim müzikler zaten süper hele rachel hele naomi

duyan da beni lezbiyen sanacak ama değilim

blackberry dedi ki...

Sana katılıyorum femme fatale. Çok anlamlı bir repliktir yazdıkların.
"Sadece insanlar başkasını seçiyor."

Natalie Portman olur da güzel olmaz mı o film. :)

nani dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım, teşekkürler..

blackberry dedi ki...

ben teşekkür ederim nani. :) sevgiler...

Yorum Gönder