31 Mayıs 2012 Perşembe

koruma mekanizması

Bazen her şey çok hassas ve kırılgan gelir insana. Hani tek kelime edilse herşey tuz buz olacakmış gibi.
Hiç bir şey yokmuşcasına davranmak nedense daha kolay gelir. Belki de bir tür koruma mekanizmasıdır bu. Üzülmemek için yokmuş gibi davranmak ya da üzmemek için, her neyse işte...
İçin için kemirirken bir şeyler içimizi, garip bir öğrenme isteği, ve incinmemek için uzak tutmak yüreği herşeyden. 
Karışık ama siz anladınız aslında benim ne demek istediğimi.

O değil de ruha iyi gelecek bir film tavsiye eder misiniz bana? 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

unfaithful(sadakatsiz) filmi tavsiye olunur...

blackberry dedi ki...

izleyeceğim mutlaka ama konusunu okudum. hissettiklerime iyi gelecek bir film değil. yine de teşekkür ederim.

belss dedi ki...

Ruh halinin nasıl olduğunu bilmiyorum ama 3İdiots filmi komikti.Bu arada blogunu çok beğendim.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

www.modayizbiz.blogspot.com

blackberry dedi ki...

başladım filme ama devam ettiremedim. komikmiş sahiden bu gece umarım uyumam da izlerim..

Follow_me dedi ki...

Not Seni seviyorum u izlemediysen tavsiye ederim. Ya da benim adım sam. Bende bloğuma bekliyorum.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

blackberry dedi ki...

not: seni seviyorum filmini izlemiş ve çok etkilenmiştim. diğerini de seyredeceğim. teşekkürler

Yorum Gönder